Udany 2019 rok!
2019 rok był dla Nowych Czyżyn bardzo udany. W naszym centrum zanotowano wzrost obrotów, ale także wzrosły wydatki przypadające na jednego klienta. Duża w tym zasługa zmian, m.in. ostatnich modernizacji i inwestycji oraz rekonfiguracji oferty Nowych Czyżyn.
W 2019 roku w naszym centrum odnotowano wzrost wydatków w przeliczeniu na jednego klienta, wynosił on blisko 6%. Taki sukces jest konsekwencją wprowadzonych wielowymiarowo zmian. W centrum od ponad 2 lat prowadzone są intensywne prace modernizacyjne, w ramach których m.in. remodeling przeszły pasaże i strefa gastronomiczna, zainwestowano także w wewnętrzne place zabaw dla dzieci oraz strefy wypoczynkowe wraz z biblioteczkami bookcrossingowymi. Pojawiła się również zewnętrzna strefa chillout i nowa roślinność wokół obiektu.
Wzrost obrotów Nowych Czyżyn to znaczna zasługa działań leasingowych i rozwijającej się oferty sklepów. 2019 rok przyniósł nie tylko przedłużenia umów najmu z obecnymi od lat w centrum markami, ale również debiuty nowych, popularnych brandów. W 2019 roku miało miejsce aż 10 otwarć, w Nowych Czyżynach pojawiły się Orsay, home&you, Big Star, Pierre Cardin, Greenpoint oraz krakowska kawiarnia Nakielny. Debiuty tych marek wpłynęły znacząco na wzrost liczby klientów i miały odzwierciedlenie w wynikach poszczególnych segmentów: mody, wyposażenia wnętrz, usług oraz lokali gastronomicznych.
Oprócz inwestycji w modernizację centrum oraz rozwój oferty, zainwestowano również w działania marketingowe. Zwieńczeniem był rebranding centrum, które zyskało nową nazwę – Nowe Czyżyny oraz nową identyfikację wizualną. Równolegle z rebrandingiem wystartował nowy serwis internetowy www.nowe-czyzyny.pl oraz wprowadzono do sprzedaży karty podarunkowe na zakupy w naszym centrum. W efekcie po licznych inwestycjach oraz odświeżeniu wizerunku naszego obiektu weszliśmy w nowy etap rozwoju, prezentując naszym klientom nowoczesne i jeszcze bardziej przyjazne centrum handlowe.